Klacht Partytentplaza.nl: Besteld los onderdeel kan niet retour worden gezonden.

Herm

Een besteld los onderdeel kan niet retour worden gezonden. Dit staat ook op hun website. Echter juridisch mag dit helemaal niet. Dus het bedrijf voldoet niet aan de regels en wetten zoals deze gelden bij "koop op Afstand". Logisch dat ze ook geen "Retourformulier" meezenden zoals ze wel wettelijk verplicht zijn. Het bedrijf meent ondanks alles volledig in hun recht te staan, ook na meerdere mails. Bij telefonisch contact wordt je ook nog eens op een zeer onvriendelijke manier te woord gestaan. Kort samengevat een zeer eigenwijs bedrijf. Contact gehad met het Juridisch Loket en advies opgevolgd, echter daar reageert het bedrijf niet eens meer op.

Het bedrijf dient mij een "Retourformulier" toe te sturen zodat ik het verkeerd ontvangen onderdeel terug kan sturen. Het losse onderdeel is nog niet eens uit de doos geweest. Omdat ik niet thuis was, kon ik het onderdeel gaan afhalen bij een winkel in de buurt. Toen de medewerker aldaar mij het pakketje wilde overhandigen zag ik meteen dat het fout zat. Het was een doos van bijna één meter lang en 15 centimeter breed.
Terwijl het onderdeel maar een afmeting heeft van rond 5 x 2 centimeter. Kort samengevat ik wil het onderdeel op kosten van het bedrijf terug sturen en mijn geld terug.

Wij vinden dat Partytentplaza.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?