Klacht PAservice: Overjarige en gebruikte banden

Joost

Eind februari banden en velgen besteld, werden keurig geleverd, maar de banden kwamen uit 2007 (dotnummer). Hier ben ik niet mee accoord gegaan en banden en velgen terug gestuurd. Ik zou nieuwe banden krijgen. Tweede set banden zat een verschil in, ten eerste waren zij niet gelijk gezien snelheidsindicatie, ten tweede waren m.i. 2 banden gebruikt omdat daar niet meer de bon en de gebruikelijke strepen op zaten. Bij mijn navraag hierover gaf hij aan dat de strepen en bon eraf waren omdat zij opgeslagen hadden gelegen. Ik heb hierna gevraagd om een identieke set banden. Hij gaf aan niet meer met mij zaken te willen doen en dat ik mijn geld retour zou krijgen. Hij heeft het bedrag terug gestort minus 102 euro, dit omdat de banden speciaal voor mij besteld zouden zijn en verwijderingsbijdrage. Na aangeven dat ik er werk van zou maken was het antwoord; je doet maar. Hij heeft de koop ontbonden en volgens mij dan geen recht om kosten te rekenen.

MVG
Joost Lonterman

Ik wil mijn (resterende) geld terug, ik heb nu geld betaald voor producten die ik niet heb ontvangen.

Wij vinden dat PAservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?