Klacht Passiontec: Bedrijf stuurt ondeugdelijk apparaat en weigert het terug te nemen

Klachtnummer
# 407811
Gebruiker
Bollaert
Datum
0 reacties

Details

De klacht

27-9-2019 Makita afkortzaag besteld.
Zaag bleek niet goed te werken en teruggestuurd.
Lang niets gehoord. Telefonisch garantie gekregen dat het aankoopbedrag zou worden teruggestort. Na 2,5 week werd de zaag bij Passiontec ontvangen.
In plaats van het aankoopbedrag kreeg ik bericht dat de zaag ter reparatie was doorgestuurd. Zonder resultaat veel contact met Passiontec gehad.
7-11-2019 bericht van P.tec dat de gerepareerde zaag was verstuurd. Op mijn mail dat ik geen gerepareerde zaag, maar mijn geld, wilde werd niet gereageerd.
Zaag ontvangen en hemel en aarde bewogen om het (wederom) te kunnen retourneren. P.tec weigerde.
Na een review op Trustpilot kon het apparaat wel geretourneerd worden.
15-11-2019 naar P.tec verstuurd. Op mijn vraag wanneer ik eindelijk mijn geld terugkrijg antwoord men dat het pakket op 9-12-2019 nog steeds niet is ontvangen.

De oplossing

Eindelijk mijn geld teruggeven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Passiontec hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Passiontec?