Klacht Pathe: €35 kosten Pathe Unlimited

# 92095
Ro89

Vandaag opnieuw lid geworden bij Pathe Unlimited na 2 jaar. Blijkt dat ik €35 moest betalen omdat ik niet langer dan 24 maanden heb gewacht met lid worden. Ik vroeg nog aan de medewerker wanneer ik m'n abonnement had opgezegd. Hij gaf doodleuk aan dat hij dit niet kan zien in het systeem.
Na lang uitzoekwerk in mijn mail uiteindelijk de opzegging gevonden: 31 januari 2013! Ik hoefde dus nog maar een paar weken te wachten en dan kon ik kosteloos een nieuw pasje aanmaken. Ik vind het schandalig dat Pathe mij hier niet ter plaatse goed over heeft geïnformeerd, want heb ze nu wel mooi €35 'rijker' gemaakt, vanwege kosten voor het pasje en administratiekosten (!) Lijkt me sowieso erg veel! Pathe, ik zie graag de €35 terug op mijn rekening, daar jullie ter plekke niet transparant genoeg waren over de opzeggingsdatum (ik hoefde dus nog maar een paar weken te wachten). Ik hoop op jullie medewerking, zijn jullie weer een tevreden Pathe klant rijker :)

€35 terug op mijn rekening

Wij vinden dat Pathe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pathe?