Klacht Pathe: 1 film afgelast, 1 film 2x vastgelopen en gestopt. Te weinig compensatie.

Klachtnummer
# 388430
Gebruiker
Filmcritic
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen woensdag 4 september zou ik met een vriendin naar de It Night gaan in Pathé De Munt, waar It deel 1 en de première van deel 2 achter elkaar zouden worden afgespeeld. Bij aankomst bleek dat deel 1 niet afgespeeld kon worden. Ter compensatie ontvingen bij een buffetvoucher.
Deel 2 kon vervolgens eerder worden gestart. Na 2 storingen werd echter besloten de film te stoppen. Ter compensatie ontvingen wij een vrijkaart.
In onze ogen is dit geen voldoende compensatie. Wij hebben voor 2 films betaald en kunnen met deze vrijkaart slechts naar 1 film.
Zowel online als telefonisch werd ons medegedeeld dat er geen extra compensatie meer mogelijk was.

De oplossing

Volledige geldbedrag van kaartje terug (2x 18€) of extra vrijkaart.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pathe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pathe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen