Klacht Pathe: De afhandeling van terug betalen bij Pathe duurt te lang. Ik wil mijn geld terug.

Klachtnummer
# 378391
Gebruiker
C.B. Oskam
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Je wilt kaartjes kopen via de terminal in de hal van Pathe "de kuip", je hebt wel betaald maar krijgt geen kaartjes, een kopie van de betaalpas en een afschrijving opgestuurd en als antwoordt van Pathe dat ik 6 tot 10 weken moet wachten op mijn geld

De oplossing

Zo snel mogelijk mijn geld terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pathe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pathe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen