Klacht Pathe: Geen opties voor een verlopen vrijkaart bij Pathe

Klachtnummer
# 490965
Gebruiker
Vanessa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een vrijkaart van Pathe. De geldigheidsduur van deze voucher was 30 juni 2020. Vanwege Corona heb ik geen gebruik kunnen maken van deze voucher twv 18,50 euro. En nu wil Pathe mij niet tegemoet komen door de voucher alsnog te verlengen of een andere optie te bieden.

De oplossing

Ik heb voor de voucher 18,50 euro betaald en ik wil in overleg met Pathe een oplossing. Zij staan alleen maar achter hun voorwaarden (geldigheidsduur van een halfjaar) en ik vind dat je hier iets coulanter mee kan omgaan (in tijden van Corona).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pathe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pathe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen