Klacht Pathe: Klantenservice Pathe

Klachtnummer
# 394827
Gebruiker
Brjp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tijdens een filmnacht afgelopen zomer 2 film- en 2 dinervouchers gewonnen. Nu wil ik ze gebruiken maar bleken helaas slechts een aantal dagen te zijn verlopen. Na contact met de klantenservice hierover via mail was de reactie: "Helaas kan ik hier niets meer voor je betekenen omdat de vouchers al verlopen zijn. Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geïnformeerd." Ik begrijp dat die tickets niet voor niets tijdelijk geldig zijn, maar had gewoon op meer hulp gehoopt van de klantenservice van zo'n groot bedrijf.

De oplossing

Het liefst zou ik 2 nieuwe film vouchers en 2 nieuwe diner vouchers ontvangen. Het lijkt me voor een bedrijf als Pathe belangerijk dat alle klanten tevreden zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pathe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pathe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen