Klacht Pathe: Klantonvriendelijk, na een eerlijke fout

Witkop

Ik heb per ongeluk online kaartjes gekocht voor een donderdag ipv voor de beoogde vrijdag. Op de bewuste vrijdag wil ik de kaartjes uit de automaat halen, maar dat lukt niet. Op dat moment kom ik erachter dat ik een fout heb gemaakt. Een medewerker geeft mij een mailadres en zegt dat ik geld teruggestort krijg. Voor dat moment moet ik nieuwe kaartjes kopen. Ik heb een mail gestuurd naar Pathe met dit verhaal en gevraagd het geld terug te storten. Ik krijg het antwoord dat ik tot 2 uur voor aanvang de gemaakte aankoop kan wijzigen. Tickets voor voorstellingen die al hebben plaatsgevonden, kunnen niet worden gewijzigd of omgeruild voor nieuwe tickets. Het is ook niet mogelijk geld retour te krijgen. Ik heb 29 april een nieuw mailtje gestuurd, met daarbij de aankoopbewijzen. Ik heb ook gezegd dat hun antwoord niet op mijn geval past, omdat ik een dag na de voorstelling pas achter mijn fout kwam. Ik heb nooit een antwoord gehad.

tegoedbonnen twv 47,50 en in ieder geval een antwoord

Wij vinden dat Pathe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pathe?