Klacht Pathe: Leeftijdscategorie film "Buiten is het feest" ongepast.

fanaatje

Leeftijdscategorie film "Buiten is het feest" ongepast.
Deze film heeft een leeftijdscategorie van 12 jaar en gaat over een vader die zijn kinderen misbruikt. Kinderen hebben hier kinder kaartjes voor kunnen kopen a €6,50 zonder dat er ook om een kaartje van een volwassene is gevraagd. Een moeder is de kinderen weg gaan brengen en personeel zei dat bij een film met leeftijdscategorie 12 iemand van 18 jaar of ouder mee moest.
Dit zonder toelichting naar de volwassene of de reden hiervan, omdat de kaarten al betaald waren en de kinderen hun geld niet terug kregen, is de volwassene toen meegegaan.

Ik vind het zeer ongepast dat een film met een dusdanige boodschap de leeftijdscategorie 12 heeft. Dit zou minimaal 18 moeten zijn. En al helemaal vreemd is het dat hier kinderkaarten voor beschikbaar zijn.

Aanpassen leeftijdscategorie en kinderen geld terug. Excuses meer dan op zijn plaats door Pathe Haarlem. (bij parkeergarage Raaks)

Wij vinden dat Pathe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pathe?