Klacht Pathe: met kaart films huren verloopt lastiger dan verwacht.

Klachtnummer
# 639019
Gebruiker
Clownhippie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het opstarten van 2 huur films middels de code wilde niet bepaald lukken via de Samsung beamer met de Pathe app.

Na ruim 30 minuten proberen met daar bij 2 smartphones wist een familie lid de code via de app op een van de telefoon eindelijk te activeren en de films te huren.

Nadat kwamen ze ook in beeld bij de beamer onder het koopje huur.

Erg jammer, dat dit zo lastig is we hadden dit beter verwacht.

Op dit moment zullen we eerder de volgende keer voor de Xbox dienst kiezen of YouTube films omdat dit makkelijker werkt dan Pathe thuis.

We dienen een klacht in omdat op oudejaarsavond dit voor ons en de familie toch enige tijd in beslag had genomen en enige frustratie en irritaties.

Inmiddels hebben we beide films gezien en hebben we toch een leuke avond kunnen hebben met het gezin.

Gewenste oplossing

ik zou het prettiger vinden dat het makkelijker gemaakt wordt om gebruik te maken van zo kaart om film te huren, neem youtube en xbox als voorbeeld.

het bedrijf mag indien gewenst ons een nieuwe kaart geven als compesatie voor het ongemak gisteren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pathe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pathe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen