Klacht Pathe: Onverwachten tussen tijdige geduldig nemen,vandaar verpesten hele belevenis.

Klachtnummer
# 356985
Gebruiker
fuyung50
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag 24-03-2019,ik ben naar de Pathè de Kuip te Rotterdam geweest,rond 13:50 uur ben ik naar het zaal 3 om het lekker ontspanning tekenning film te genieten,naar ongeveer 15 minuten moeten ik en andere filmbezoekers,ongeveer 5 minuten wachten! Vanwegens het film niet goed heeft opgeladen,vandaar moeten we wachten tot dat alles opnieuwe opladen.
Mijn persoonlijk heeft opgemerkt in het zaal 3,is echt niet meer leuk te vinden,vooral de kinderen vinden echt te vervelen,en ongezellig tot en met verpesten vergelijking.

De oplossing

Geld terug voor het vertraging of andere tegemoetkoming.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pathe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pathe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen