Klacht Pathe: Pathé kan (en wil?) tegoed niet terug betalen

Klachtnummer
# 682539
Gebruiker
I.K. Deibel
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ruim een half jaar geleden kwam ik er achter dat ik geen films meer kon huren bij Pathé via mijn provider (KPN). Ik had echter nog een tegoed open staan bij Pathé van €26,15. Inmiddels zeker 5 e-mails later en elke keer een toezegging dat het bedrag op mijn rekening wordt gestort heb ik nog steeds niets terug gestort gekregen. Men heeft wel gevraagd of men mijn account kon verwijderen, want dan zou alles geregeld kunnen worden (binnen max 30 dagen). Inmiddels is dat gebeurd (langer dan 30 dagen geleden) en ik heb nog steeds mijn geld niet. Schandalig hoe je daar van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug gestort hebben. Excuses hoef ik niet meer, want dat zijn loze woorden van het bedrijf.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pathe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pathe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen