Klacht Pathe: pathe helpt bij geld uit zakken kloppen van kids door gebruik van verjaardags biscoop bon cadeaus

Jmhbois

Uitgifte Bioscoopbon ( bioscoop cadeau) met een geldigheid van 1 jaar. Deze bon draagt een Pathe logo.

Dochten van net 9 deze bon een jaar en 2 weken geleden voor haar verjaardag gekregen. Vandaag naar de bioscoop maar mooi geen kaarten. Helaas uw bon is verlopen.
Nu zelf Pathe aangeschreven en die reageren dat het niet hun Biscoopbon is. Maar hun logo staat er wel op...lijkt me dan dat Pathe een passende oplossing moet en kan bieden maar niets van dat alles. Zoek het lekker uit.
Zeer slechte maniet van geld verdienen en waarschijnlijk nog een prima verdien model ook.

Vergoeding van de het verloren geld voor die idiote bon. Tevens die bonnen uberhaupt afschaffen want het enige verdien model is het verlopen van die dingen. Je hebt cash en geld en zaken die een waarde vertegenwoordigen, dan mag daar dus nooit een tijdslimiet op staan. Dank

Wij vinden dat Pathe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pathe?