Klacht Pathe: Pathe houd niet Unlimited contract bij mij

Ribeiro

Goedemorgen.
Ik heb gisteren geprobeerd tickets voor Kleuterbios in Pathe Haarlem te bestellen (Nov-17 Buurman en Buurman) voor mij en mijn twee dochtertjes. Ik zie alleen optie voor volwassen en kinder tickets, geen optie voor Unlimited abonnees. Ik vind dat best raar en dus heb ik contact genomen met Pathe via Twitter. De mevrouw (Demi) op Twitter zegt:

"Wij hebben besloten dat er met Pathé Specials of events er een toeslag is, of dat je de unlimited helemaal niet kan gebruiken. Voor nu bij de kleuterbios, kan je ook geen tickets halen met de unlimited pas. ^Demi"

Ik heb de abonnementsvoorwaarden gelezen en ik zie alleen dat voor Special Event kan een toeslag gehanteerd worden, maar ik verwacht dat ik kan nog steeds mijn Unlimited abonnement gebruiken.
Ik heb ook contact genomen met Consumentenbod en ze zeggen dat dat is waar.

In bijslag stuur ik de conversatie met mevrouw Demi (van Pathe) op Twitter.

Ik zou graag een officieel antwoord van Pathe ontvangen.

Alvast bedankt.

Mvg,
Pedro Ribeiro

Unlimited contract houden ook bij Kleuterbios, met of zonder toeslag, maar geen volledige ticket nodig.

Bijlagen

Wij vinden dat Pathe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pathe?