Klacht Pathe: Pathe moet stoppen met geld eisen en antwoord geven op mijn 2 briefen

Klachtnummer
# 431060
Gebruiker
lonely
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Pathe schept mij af met een digitale voucher terwijl ik geen 06 nummer.
Ik heb Pathe 2 briefen gestuurd en ze weigeren antwoord te geven.Ze blijven mij emails stuuren dat ik pathe Unlimited moet pauzeren en dat ze nog steeds 50% van het abogeld incasseren.Pathe heeft inmiddels miljoenen € in Den Haag aangevraagd maar weigert coulant te zijn tegenover vaste klanten alles te annuleren zonder kosten.Dit zijn ongekend tijden en eisen nog steeds van all Pathe Unlimited klanten geld.Ik heb nog nooit een 06 nummer gehad enz al ook nooit eentje hebben omdat ik geen zin heb in mobiele ellende.

De oplossing

antwoord op mijn 2 briefen en stoppen met geld eisen van alle Pathe Unlimited klanten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pathe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pathe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen