Opgelost door Pathe: Pathe thuis, wel betalen geen film. geven vage antwoorden en nemen geen actie

Nick91

ik heb gister (zondag 16-03-2014) een pathe thuis account geactiveerd en er eerst een tegoed van €25 op gezet, daarnaast mijn paypal account gekoppeld en mocht je eenmalig 1 film voor €2 uitzoeken, dat deed ik tot 2 x toe kreeg ik een foutmelding. ik heb het toen er voor gelaten die avond. tot ik een uur later 4 mails van Paypal kreeg dat pathe thuis dus 4x €2,99 heeft ge int. ik gelijk gemaild naar pathe, kreeg ik een of andere vaag verhaal dat ze geen films in mijn pathe account konden zien staan dus ze een onderzoek moesten starten. wat de nodige tijd in beslag zal nemen. ik heb terug gemaild met het bewijs van de paypal print screens. en nog geen reactie gehad. en ik kan ze verder niet bereiken of ze geven niet thuis. ik vind dit alles dan goede service. pathe is al de duurste bios zowat van Nederland en jatten ze ook nog €11,96 zonder er films voor te leveren (terwijl de actie slechts voor 1 film was) en nemen me niet eens serieus belachelijk

minimaal €11,96 en een wel gemeend excuses en eventueel verdere oplossing. ook wil ik dat mijn €25 tegoed via ideal er op gezet was terug word gestort. ik ga hoog uit nog naar de bios maar huur never nooit meer bij pathe thuis. dus totaal wil ik €36,96 zien en een normaal contact.

Wij vinden dat Pathe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

opgelost toen ik belde

Nick91

Ook een klacht indienen over Pathe?