Opgelost door Pathe: Pathe thuis, wel betalen geen film. geven vage antwoorden en nemen geen actie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 54250
Gebruiker
Nick91
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb gister (zondag 16-03-2014) een pathe thuis account geactiveerd en er eerst een tegoed van €25 op gezet, daarnaast mijn paypal account gekoppeld en mocht je eenmalig 1 film voor €2 uitzoeken, dat deed ik tot 2 x toe kreeg ik een foutmelding. ik heb het toen er voor gelaten die avond. tot ik een uur later 4 mails van Paypal kreeg dat pathe thuis dus 4x €2,99 heeft ge int. ik gelijk gemaild naar pathe, kreeg ik een of andere vaag verhaal dat ze geen films in mijn pathe account konden zien staan dus ze een onderzoek moesten starten. wat de nodige tijd in beslag zal nemen. ik heb terug gemaild met het bewijs van de paypal print screens. en nog geen reactie gehad. en ik kan ze verder niet bereiken of ze geven niet thuis. ik vind dit alles dan goede service. pathe is al de duurste bios zowat van Nederland en jatten ze ook nog €11,96 zonder er films voor te leveren (terwijl de actie slechts voor 1 film was) en nemen me niet eens serieus belachelijk

De oplossing

minimaal €11,96 en een wel gemeend excuses en eventueel verdere oplossing. ook wil ik dat mijn €25 tegoed via ideal er op gezet was terug word gestort. ik ga hoog uit nog naar de bios maar huur never nooit meer bij pathe thuis. dus totaal wil ik €36,96 zien en een normaal contact.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pathe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Nick91
    Datum
    opgelost toen ik belde

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nick91
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Pathe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen