Klacht Pathe: Voucher wordt niet geaccepteerd

Peterm75

In 2014 heb ik mijn zoon (12 - uitwonend) twee Pathé vouchers gegeven om naar de film te kunnen gaan. Toen hij eindelijk een film(hobbit deel) wilde bezoeken op 21-01-2015 moest hij betalen voor entree. De vouchers werden niet geaccepteerd.
Om toch te kunnen kijken heeft hij betaald. De jongen was zeer aangeslagen en bedroefd. Het kijkplezier is hem ontnomen. met als gevolg dat hij geen bioscoop kaartjes of soortgelijke bonnen wil aannemen.
Nadat ik dit verhaal van mijn zoon heb vernomen, heb ik contact opgenomen met de betreffende Pathé bioscoop (Haarlem). Het antwoord welk men geeft, is : "de datum op de voucher is verlopen en daarvoor niet meer geldig. Wij kunnen/willen niets doen."
Pathé gaat mij inziens voorbij aan het feit dat zij een geldelijke waarde hebben ontvangen voor deze vouchers(bioscoopkaartjes).

Graag zou ik zien dat mijn zoon of twee nieuwe kaartjes krijgt, of het bedrag vergoed krijgt van 21 euro.
Daarnaast zou ikzelf graag zien dat men meer dienstverlenend is en een betere service biedt in de trant van; we gaan het oplossen in plaats van we willen niets doen.

Wij vinden dat Pathe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pathe?