Klacht Pathe: Vouchers door omstandigheden verlopen en geen begrip hiervoor.

Klachtnummer
# 444544
Gebruiker
Keela
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb 4 bioscoop vouchers waren geldig tm juni 2018! Doordat mijn zoon ernstig ziek was zijn wij de kaarten vergeten. We hadden meer aan ons hoofd. Heb hierover gebeld en kort uitgelegd. Hoef geen geld terug ,maar had zo graag alsnog met mijn gezin hier gebruik van willen maken. De persoon die ik aan de telefoon had had er geen begrip voor en ik had zelf maar hier op moeten laten. Mijn zoon was ernstig ziek zei ik nog maar helaas. Jammer dat ik niet tegemoed gekomen wordt.

De oplossing

Dat ze mij tegemoed komen zodat ik ze alsnog gebruiken kan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pathe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pathe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen