Klacht Pathe: vouchers verlopen

peet#123

ik heb pathetisch zojuist dit gestuurd :
geachte heer mevrouw, ik heb zojuist contact met de klantenservice opgenomen, door laten verbinden tot de manager. ik heb van jullie 4 vouchers. deze waren tot 31 aug 2021 geldig. vanwege lockdown etc , ben ik niet in de mogelijkheid geweest om naar de film te gaan. en ook niet gedurfd. echter ik wilde nu weer gaan. ik heb nog 4 kaartjes over en nu wordt mij steeds verteld dat deze niet meer geldig zijn. Echter dit is juridisch niet juist! cadeaubonnen/vouchers moeten twee jaar geldig blijven. en dat komen jullie niet na. Ik veracht dan ook dat ik 4 kaartjes van jullie in verlenging krijg. mocht u het niet weten dan kunt u juridisch lezen op www.cadeaubonservice.nl dat kaartjes 2 jaar geldig moeten zijn. buiten dat dit juridisch zo is... lijkt mij het ook klantvriendelijker van jullie. Daarbij kom je bij jullie klantenservice, niet door heen , en zijn ze daar stug en niet flexibel in mee denken. Ik wil u laten weten dat ik dit bericht ook op twitter zet, kassa en de Consumentenbond. Ik ben hier erg kwaad over en vind het ongehoord. zo ga je niet met klanten om, zeker niet die wat ouder zijn en niet meer naar de bioscoop durfde. Dit kunnen jonge mensen zich niet indenken. de mevr aan d lijn zei gewoon , wij zijn niet onveilig, maar dat heeft er niets mee te maken! dat is een gevoel, alles was onveilig dus ook een bioscoop! ik hoor graag van u, hoe deze zaak op te lossen? mvg a.p

mijn 4 kaartjes verlengen , zodat ik ze kan gebruiken en met mijn dochter naar de bioscoop kan gaan.

Wij vinden dat Pathe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pathe?