Klacht Pathe: waarom moet klant trelfoonkosten maken via 0900 nummer bij fout pathe

Klachtnummer
# 155448
Gebruiker
fm
Datum
0 reacties

Details

De klacht

na bestelling geen qr code ontvangen om ticket op te kunnen halen, hierover contact gezocht met pathe maar dan moet je bellen met de klantenservice. Eerste klantensevice
kost al geld (0900 nummer), weet als oplossing alleen "bellen met andere klantenservice"
die ook achter 0900 nummer zit, kost weer geld. Is toch eigenlijk van de zotte dat de klant moet betalen om een fout te melden en deze opgelost te krijgen.

De oplossing

vergoeding van gemaakte telefoonkosten (uit principe) of enige andere compensatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pathe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pathe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen