Klacht Pathe: Zie hierboven, vind jullie oplichters

Moon

Net een account aangemaakt,omdat het via reclame op tv leek alsof je alleen maar de nieuwste films kunt huren.
Nou mooi niet, zelfs hele oude films die je op Netflix of Videoland ook kunt kijken .. maar dan wel voor 7,99 en 8,99 per maand en jawel, nou komt ie bij jullie voor 3,99 voor twee dagen( Voorbeeld film Alien) Vind dit echt ronduit OPLICHTERIJ.... en als je aan het kijken bent voor het eerst en je klikt op een film heb je hem verdorie ook meteen gekocht, terwijl we dachten eerst een trailer te zien, of we hem wel wilden zien .. of al hadden gezien.
Nee, als ons tegoed op is hoeven wij dit niet meer.
Als je reclame maakt met de allernieuwste films zo uit de bioscoop, dan moet je daar ook alleen mee komen ( hooguit een jaar uit de bios).... anders ben je bij de andere providers veel goedkoper uit.
Jeetje wat een dure films zo... een echte afgang

Kom na wat je zegt in reclames en oude films kun je geen 3,99 enz voor vragen voor twee dagen... dat is zakkenvullerij
En duidelijke richtlijnen en uitleg hoe alles werkt en niet dat als je klikt , meteen de film al hebt gekocht.. daardoor zijn wij al meteen 3,99 kwijt door een oude film die we niet wilden zien
Dus zou leuk zijn als we dat bedrag terug kregen, zodat we een film kunnen kiezen die we nog niet hebben gezien en NET UIT DE BIOSCOOP IS

Wij vinden dat Pathe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pathe?