Opgelost door Patronenwinkel.nl: Geen goede service bij afhandelen van geplaatste bestelling .

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 436650
Gebruiker
Bijlsma
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 23-3-2020 een bestelling geplaatst bij bovengenoemde webwinkel met het bedrag van €14,40.
Vorige week maar eens contact opgenomen met de vraag waar mijn bestelling is gebleven.
Echter telefonisch zijn ze niet bereikbaar en daarom maar via contactformulier mijn vraag gesteld.
Zoals ik al verwachte wordt hier niet op gereageerd. In het verleden ook al eens meegemaakt.
Toen was iets misgegaan bij de bezorger, echter daar was mijn zending helemaal nog niet aangemeld. Ik heb toen ook in totaal 4 weken moeten wachten op mijn bestelling.
Vanmorgen weer bericht gestuurd via het contactformulier omdat ze nog steeds niet telefonisch bereikbaar zijn met de mededeling dat ik vandaag nog mijn bestelling afwacht en anders mijn geld terug wil ontvangen.
Dit is nu al de 2 de keer dat mij dit gebeurd en mijn vertrouwen in jullie bedrijfs is nu ver weg.
Ik betaal nog liever iets meer voor een patroon dan dat ik me iedere keer deze ellende op de hals haal !!
Ik zal dan ook absoluut geen bestelling meer bij jullie plaatsten .

De oplossing

Graag mijn geld terug !!

1 reactie

  1. Auteur
    Patronenwinkel.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Bijlsma,

    Dank dat u de tijd heeft genomen om uw klacht uiteen te zetten.
    Waar het met uw bestelling mis is gegaan kan ik niet herleiden. De door u bestelde patroon hebben we gewoon op voorraad. Hij gaat vandaag nog op de post.
    De vorige keer was er na onze vakantie wachten op een toelevering die te laat was besteld, dit hebben we u toen ook toegelicht.

    Met vriendelijke groet,

    Patronenwinkel.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bijlsma
Datum
Uiteindelijke oplossing
Patroon is meteen opgestuurd, en inmiddels ook ontvangen. Jammer dat er op niets gereageerd werd en dat het op deze manier opgelost moest worden. De rest laat ik in het midden anders wordt het toch een welles nietes spelletje. Voor mij in ieder geval geen patronenwinkel meer !!!
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Patronenwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen