Opgelost door Patronenwinkel.nl: Geen goede service bij afhandelen van geplaatste bestelling .

sad Opgelost
Bijlsma

Ik heb 23-3-2020 een bestelling geplaatst bij bovengenoemde webwinkel met het bedrag van €14,40.
Vorige week maar eens contact opgenomen met de vraag waar mijn bestelling is gebleven.
Echter telefonisch zijn ze niet bereikbaar en daarom maar via contactformulier mijn vraag gesteld.
Zoals ik al verwachte wordt hier niet op gereageerd. In het verleden ook al eens meegemaakt.
Toen was iets misgegaan bij de bezorger, echter daar was mijn zending helemaal nog niet aangemeld. Ik heb toen ook in totaal 4 weken moeten wachten op mijn bestelling.
Vanmorgen weer bericht gestuurd via het contactformulier omdat ze nog steeds niet telefonisch bereikbaar zijn met de mededeling dat ik vandaag nog mijn bestelling afwacht en anders mijn geld terug wil ontvangen.
Dit is nu al de 2 de keer dat mij dit gebeurd en mijn vertrouwen in jullie bedrijfs is nu ver weg.
Ik betaal nog liever iets meer voor een patroon dan dat ik me iedere keer deze ellende op de hals haal !!
Ik zal dan ook absoluut geen bestelling meer bij jullie plaatsten .

Graag mijn geld terug !!

Patronenwinkel.nl
    Beste mevrouw Bijlsma,

Dank dat u de tijd heeft genomen om uw klacht uiteen te zetten.
    Waar het met uw bestelling mis is gegaan kan ik niet herleiden. De door u bestelde patroon hebben we gewoon op voorraad. Hij gaat vandaag nog op de post.
    De vorige keer was er na onze vakantie wachten op een toelevering die te laat was besteld, dit hebben we u toen ook toegelicht.

Patronenwinkel.nl

Bijlsma
Patroon is meteen opgestuurd, en inmiddels ook ontvangen. Jammer dat er op niets gereageerd werd en dat het op deze manier opgelost moest worden. De rest laat ik in het midden anders wordt het toch een welles nietes spelletje. Voor mij in ieder geval geen patronenwinkel meer !!!

Ook een klacht indienen over Patronenwinkel.nl?