Opgelost door Pattypotsdeal.com: Duurt te lang

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 461822
Gebruiker
Wim de Boer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 21 mei pakket besteld bij pattypots, Tot op heden nog niks ontvangen, had al een mail gestuurd naar pattypots, waar mijn pakketje bleef, zij zeiden mij dat het de schuld was van post.nl.
En bij jullie zeiden ze dat het de schuld was pattypots. Nu weet ik het ook niet meer.

De oplossing

Zorgen dat ik mijn bestelling krig

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pattypotsdeal.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wim de Boer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Weet niet wat er is gedaan is, maar ik heb het vandaag ontvangen. nog bedankt voor de medewerking.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Pattypotsdeal.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen