Klacht Paul Roescher: slechte nalevering

Klachtnummer
# 133673
Gebruiker
..
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na dat onze keuken was bezorgd bleken aantal dingen niet te kloppen.
Zoals 2 hoge kasten de afmeting van klopte niet. Een deurtje was beschadigd
En alle poten waren verkeerd gespoten. Na meerde malen contact te hebben gehad .
Geven ze de fabrikant de schuld schuiven hele tijd na hun dat hun niet kunnen aangeven waneer klaar is we wachten 14 weken op onze na levering zijn echt goed zat van . Van al hun smoesjes

De oplossing

Dat binnen korte termijn de artikelen worden geleverd.
En dat ze met de waarheid komen niet al die leugens
Want wij nemen juridische maatregelen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Paul Roescher hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Paul Roescher?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen