Klacht Paul Roescher: verkeerde inductiekookplaat geleverd.

Klachtnummer
# 473045
Gebruiker
R. vd Wal - Norde
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In september 2019 is een keuken geplaatst, verkocht door Roescher. Vanaf het begin werkte de Pelgrim inductieplaat niet naar behoren. Je wist nooit hoe de plaat zou reageren. Zelfs oliebollen bakken was niet mogelijk.
Pelgrim vond dat er niets aan mankeerde.
Na een aangetekende brief aan Roescher kwam er een mail met een verhaal over pendelen. Omdat ik al meer dan 20 jaar op inductie kookte kende ik dat verhaal wel.
Ik ben naar een ander bedrijf gegaan voor inlichtingen. Zij vertelden dat deze kookplaat gebruiksonvriendelijk is, te weinig vermogen heeft en meestal wordt verkocht wanneer maar op 1 fase gekookt kan worden.
Daarop op 16 juni weer een aangetekende brief verzonden met het verzoek de plaat terug te nemen. Tot op heden geen reactie ontvangen.

De oplossing

De kookplaat terugnemen en een deel van het betaalde bedrag terugbetalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Paul Roescher hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Paul Roescher?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen