Wij vinden dat paul valentine hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht paul valentine: Rude
Details
De klacht
Ik heb op 8 mei een email gestuurd naar de klanten service over mijn bestelling, het pakket was vertraagd en ik wou weten waarom.Ik kan goed begrepen dat jullie er niks aan kunnen doen, maar jullie medewerker Laura was erg onbeleefd over de e-mail.
Deze klacht is voor haar bedoeld
Door haar wil ik niet meer bestellen.
Haar antwoorden:
I'm really sorry, but what are we supposed to do here?
Unfortunately, we are not the supplier and have just as little view on the exact course of your shipment.
Please have a little patience, we cannot influence the delivery unfortunately.
Dit is niet de manier om een klant te helpen
Erg jammer dat jullie geen aardige medewerkers hebben
Groet
Romt
De oplossing
Coach your agent.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.