Klacht Paulissen Appliances BV: Onkosten moeten betalen terwijl er duidelijk bewijs van garantie is

Klachtnummer
# 293722
Gebruiker
Dankers4
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 21-02-2014 bij paulissen witgoed in tilburg 5 apparaten gekocht allemaal van beko ik krijg op 26-01-2018 prov met mij wasmachine hij draaid niet meer ik belde daarop paulissen en de telefoniste vroeg pf er nog garantie op zei waarop ik antwoorden dat durf ik niet tezeggen ik heb het apparaat in 2014 bij jullie gekocht werd mij vertelt dat er eigenlijk nooit langer dan 3 jaar garantie op de apparatuur zit waarop ik niet meer heb gezocht naar de bon kom per toeval afgelopen week de bon tegen en heb netjes hun opgebelt omdat ik ook nog eens 50 euro kosten aan hun heb moeten betalen omdat ik geen garantie zou hebben alles op allebei de bonnen komen overheen ze willen me zelfs dat niet eens terug geven vind dit dan ook echt super super schandalig ik heb de monteur bon waar alles het zelfde opstaat als de aankoopbon naam adres type wasmachine.. ik wil mensen dan ook waarschuwen om hier hun producten te kopen ze besodemieteren je waar je bij sta

De oplossing

Mijn kosten van 49.50 terug omdat die gemaakt zijn in de garantie tijd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Paulissen Appliances BV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Paulissen Appliances BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen