Klacht Pay-care bv: Dreiging, intimidatie en *

sad Niet opgelost

Goedemiddag,

Vandaag 18 juni 2018 kreeg ik een telefoontje van het incassobureau PayCare m.b.t een "openstaande vordering/aanmaning" van het bedrijf "Great Deals Flight Pakket" dit bedrijf heeft mij telefonisch (2017) telefonisch benaderd met een aanbieding voor een vakantie korting op bepaalde reizen.

Ik heb "Great Deals Flight" toestemming gegeven om een bedrag af te schrijven, nu meer dan een jaar later komt PayCare met het bericht dat ik een openstaande vordering heb van € 1.100,00. Ik heb alles uitgezocht en er is niets afgeschreven.
Ik heb geen schriftelijke machtiging afgegeven, niets ontvangen en ook geen schriftelijke aanmaningen ontvangen m.b.t. deze vordering.

Volgens meneer zijn er 2 dossiers, hij gaf me er één, namelijk 7815104 en de andere heb ik niet gekregen.

Ik ben ontzettend grof te woord gestaan en er werd gedreigd met beslaglegging op mijn loon!!
Ik bleef vragen stellen en toen werd meneer zo kwaad en zei dat ik vandaag voor 17.00 uur moest terugbellen anders zou hij een proces opmaken.

Is het bovenstaande bekend bij jullie en hoe moet ik hiermee omgaan??

Angela Kramp

*Onrechtmatige uiting verwijderd door beheerder.

Zeker een excuus!!

A. Kramp
    Niemand benadert door deze zogenaamde firma??
    Niemand?....

A. Kramp
Er is geen oplossing aangeboden!!

Ook een klacht indienen over Pay-care bv?