Klacht Pay-care bv: Moet ik een blanco rekening betalen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 307431
Gebruiker
bakelaar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

28-5- 2018 een blanco rekening van 49 euro van TripAbroad. Ik was akkoord gegaan met het winnen van 2 vliegtickets en ik zou alleen 49 euro moeten betalen. Als ik het niet wilde moest ik een mailtje sturen en dat heb ik niet gedaan. Ik heb gezocht naar dat bedrijf maar het bestaat niet. Daarna kreeg ik voor de tweede keer een rekening van 49 euro ook blanco. Ik heb verschillende keren geprobeerd met het bedrijf in contact te komen via mail want een telefoonnummer is er niet. De mails kreeg ik terug omdat het niet bestond. Ik wilde graag wat uitleg over die blanco rekening.
Maar nu heb ik een aanmaning van 89.12 euro e binnen 7 binnen betalen anders wordt het nog hoger. Ze hebben mij een bandje gestuurt waarop ik zeg ja dat is goed en tegenpartij zegt het is geen abonnement en dat als ik niet wilde een mail kon sturen binnen 2 weken. Moet ik dit nu betalen? Ik heb inprincipe niets gehad alleen een blanco mail. Ik zou graag willen weten waar ik voor moet betalen.

De oplossing

Dat als ik moet betalen er ook wat voor terug krijgt

1 reactie

  1. Auteur
    bakelaar
    Datum
    Ik heb nog niets gehoord of antwoord gekregen van Pay Care waarom ik een blanco rekening moet betalen. Ik wil daar een antwoord op. Ik heb geen enkel artikel of dergelijke ontvangen ook heb ik niets besteld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bakelaar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing aangeboden
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Pay-care bv?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen