Opgelost door Pay-care bv: Oplichters denk ik

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 290866
Gebruiker
Marry
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben telefonisch door een medewerker van callcenter gebeld, waar bij het telefonisch opgenomen is. Omdat ik slecht horend ben heb ik geen goed antwoord gegeven. Of ik even 140euro over wilde maken naar dat bedrijf pay-care zegt mij ook niets. Ik ga daarmee niet akkoord omdat ik bevestiging wil zien .

De oplossing

Ik wil er van af

2 reacties

  1. Auteur
    Marry
    Datum

    ik heb tot nu geen reactie of telefonisch reactie van pay-care bv ontvangen.
    En wil dan daarmee ook niet meer lastig gevallen worden.
    BVD
  2. Auteur
    Marry
    Datum
    Bedankt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marry
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wij hebben uw dossier: 5801221, direct gesloten, dit bericht heb ik ontvangen 3 maart 2018
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Pay-care bv?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen