Opgelost door Pay-care bv: Oplichting

content Opgelost
EllenB84

Net telefoon gekregen van PayCare (incasso) ivm een openstaand bedrag van 106 euro dat via Fly away zou open staan.
Ik werd benaderd door Fly away ivm vliegtickets en zou dan een mail toegestuurd krijgen. Hierop ben ik niet ingegaan. Hierna een aanmaning ontvangen en hierop gereageerd (per mail) dat ik hier niets van af wist en dit ook wilde rechtzetten - nooit reactie gehad.
Een week later nieuwe aanmaning met opeens een ander rekeningnummer in, niets meer mee gedaan.
Vandaag dus telefoon dat ik 106 euro moet betalen op Duits rekeningnummer omdat er zogezegd met het NL rekeningnummer iets was.
Ik moet dit vandaag/morgen betalen zodat dit dossier (nummer:8305842) afgesloten kan worden.
Heb telefonisch gezegd dat ik hier niet akkoord mee ben en dit verder wil opnemen. De man aan de lijn werd geïrriteerd want daar had hij niks mee te maken en hij is van incasso en moet het dossier afhandelen.

Wat moet ik hiermee doen?

Afhandeling dossier

EllenB84
    Dossier afgesloten!

Ook een klacht indienen over Pay-care bv?