Klacht Pay-care bv: Pay Care lijkt mee te werken aan misleidende marketing en een oplichtingstruc.

Klachtnummer
# 300701
Gebruiker
IdefixWraf
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 20 februari, 2018 heeft Fly A Way mij een telefonische aanbieding gedaan. Tijdens het gesprek is door mij duidelijk aangegeven pas te willen beslissen nadat ik de mail gelezen had. Ik heb echter nooit een email ontvangen en deze dus ook niet kunnen lezen. Ook niet in de spam folder kunnen terug vinden. Op 13 april ontvang ik zonder dat Fly A Way mij schriftelijk in gebreke heeft gesteld, een aanmaning van Pay Care. Naar mijn idee gaat het hier om misleidende marketing en een oplichtingstruc

De oplossing

De aanmaning nietig verklaren, mijn dossier te sluiten en dit mij te bevestigen. Tevens zijn excuses en schadevergoeding op z'n plaats.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Pay-care bv?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen