Opgelost door Pay2d: Geld niet daadwerkelijk naar mijn rekening gestord, maar wel van de kaart gehaald.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 467482
Gebruiker
Tallywort
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Overboeking naar mijn eigen rekening staat heerlijk leuk als verwerkt. Het geld is ook heel leuk van de Pay2d kaart afgegaan. Jammer genoeg is dit geld alleen nooit daadwerkelijk bij mijn rekening aangekomen.

De oplossing

Mij mijn geld terug geven.

3 reacties

  1. Auteur
    Tallywort
    Datum
    Nog steeds geen reactie... Nog steeds niet opgelost.
  2. Auteur
    Tallywort
    Datum
    Nog steeds amper respons
  3. Auteur
    Pay2d
    Datum
    Beste, onze welgemeende excuses voor de vertraging. Wij hebben vanmorgen een e-mail gestuurd met antwoord op jouw vraag. De overboeking is inmiddels verwerkt. Mochten er vragen zijn dan horen wij dat graag via de e-mail.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tallywort
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Pay2d?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen