Klacht Paylogic: Geen geld terug of de correcte ticket gekregen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 92001
Gebruiker
Virginia Merks
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer en/of mevrouw,
Ik heb op 20-12-2014 3x ticket Pussy lounge in eindhoven gekocht en ik ontvang back2school in Rotterdam ????
Ik moest ook een paar keer opnieuw bestellen omdat er telkens storing kwam. Ik heb verzocht om de juiste ticket Pussy Lounge in eindhoven op 22-12-2014 per e-mail en per telefoon. Toen is mij verteld dat de tickets voor Pussy Lounge in Eindhoven uitverkocht is.Waarop ik heb gevraagd om mij het geld te retourneren. Wederom heb ik op 23-12-2014 contact gezocht per e-mail met de stand van zaken en zij zeggen dat het in behandeling is. Ik heb geen bevestiging of terugkoppeling gehad per e-mail van mijn verzoek, om zeker te zijn of mijn e-mail ontvangen is heb ik diversen keren telefonisch contact opgenomen en zij bevestigen alleen dat zij mijn e-mail ontvangen hebben en dat het in behandeling is en wanneer ik een terugkoppeling of mijn geld terug kreeg, konden zij mij niet vertellen. Ik vind dit zeer slechte service en ben ook teleurgesteld.

De oplossing

Aangezien het feest is uitverkocht ontvang ik heel graag mijn geld terug € 85,61

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Paylogic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Virginia Merks
    Datum
    Ik heb vandaag 13-01-2014 per e/mail bericht gekregen dat ik het geld terug krijg gestort. Daar ben ik heel blij mee maar ik heb toch een -1 gegeven omdat ik tijdens mijn klacht geen terugkoppeling heb ontvangen. Wellicht kunnen zij er iets mee om er aan te werken aan hun klantenservice.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Virginia Merks
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Paylogic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen