Klacht Paylogic: klacht tomorrowland paylogic

Klachtnummer
# 68048
Gebruiker
Kellypoel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hadden voor 4personen kaartkes besteld voor het hele eerste weekend. Wij dagen lang gebeld met paylogic omdat wij onze e-tickets en armbanden nooit hebben ontvangen. En op de dag dat we eingenlijk moeten rijden naar het festival(vandaag)krijgwn we tehoren dat ze misschien kunnen we regelen dat we volgend weekend heen kunnen. Wij hebben maanden van te voren hiervoor vrij gevraagd volgend weekend moeten wij gewoon weer werken..

De oplossing

Zorgen dat we gewoon heen kunnen?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Paylogic hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Paylogic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen