Klacht Paypal: Aankoopbescherming is een farce, frauduleuze bedrijven kunnen hun gang gaan.

Specialobjects

Klacht over handelwijze sensatielab ingediend ook bij paypal. Die doen echter NIETS behalve standaard antwoorden sturen die niet eens ingaan op de kwestie zelf!! Ik heb paypal gewezen of de vele klachten over sensatielab waaruit blijkt dat dit een frauduleus handelend bedrijf is, oplichting via internet. Ook dat interesseert paypal blijkbaar niet want ook hierop komt een standaard antwoord wat in het geheel niet ingaat op hetgeen ik schrijf. Ik wil iedereen waarschuwen dat de aankoopbescherming door paypal een farce is!! Ze houden je aan het lijntje, doen geen onderzoek en wijzen je claim gewoon af. Voor mij geen paypal meer!!

Zorgen dat ik mijn geld terugkrijg en op kosten van sensatielab mijn incomplete en veel te laat geleverde bestelling kan terugsturen.

Wij vinden dat Paypal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Paypal?