Opgelost door Paypal: Dubbele afboeking zelfs na melding

sad Opgelost
Djodja64

Eigenlijk nooit problemen tot nu. Ik had op 10 oktober bij CHI wat besteld. Ik betaal met PayPal. Kreeg foutmelding site niet gevonden. Oke Jan. Ik terug naar CHI, zie wel dat mijn mandje leeg is maar had nog geen mail ontvangen. Dus alles nog een keer. Nu ging het wel goed. Tot mijn schrik krijg ik plotseling mailtjes binnen van 2 bestellingen. Oeps dubbele boeking. Gelijk CHI en PayPal op de hoogte gebracht, 1 bestelling te annuleren en maar 1 keer het bedrag af te schrijven. Dit ging bij PayPal weer mis. Kreeg melding ongeautoriseerd, en moest nieuw we maken. Vreemd ik was ingelogd prima. Zo gevraagd zo gedaan. Krijg ik mail terug dat kwestie pp-I-11680128, afgerond is en ze hebben vastgesteld, dat er geen ongeautoriseerd gebruik heeft plaats gevonden. Hehe. Krijg ik op 13 okt bericht dat mijn kwestie niet behandeld kon worden ivm ongeautoriseerd, nou breek mijn klomp en is heeft er dus een dubbele afboeking plaats gevonden. Om dat weer terug te krijgen......... Zeer slecht je kan ze niet per telefoon bereiken, überhaupt goed uitleggen.

Mijn 68,83 van factuurreferentie 2001863. Terug geboekt. Deze bestelling is dus niet ontvangen, ivm die dubbele bestelling. Neem hierover contact op met CHI.
Opgelost met CHI. Ben totaal niet in contact kunnen komen met paypal zelf. Vond eindelijk het juiste telefoonnummer van paypal, zijn ze niet te bereiken. Drama. Wat ik Nu heb gedaan is de betaling van de wel ontvangen bestelling van Chi op terugboeking gezet. Chi reageerde gelijk, dat zij bericht hadden gekregen, van paypal, die eigenlijk gericht was aan paypal zelf. Chi Heeft voor de terugboeking gezorgd. Maar vroegen mij ook zodra ik het geld binnen was, de klacht gelijk stop te zetten, want als je dat niet doet, kost het chi geld, zodra de terugboeking wordt gevraagd. Dit terwijl dit niet de fout van chi was, maar van paypal zelf. Ben hier absoluut niet over te spreken. Ik hoop dat een vara kassa of tros radar de klachten lezen over paypal, want het regent klachten over ze. Pay pal wordt wakker, jullie zijn op geen mogelijke normale manier te bereiken.

Wij vinden dat Paypal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Paypal?