Klacht Paypal: email niet bestelde goederen

Klachtnummer
# 23658
Gebruiker
appieh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb niets besteld bij philips webwinkel
inhoud van de mail:

U heeft een bestelling geplaatst voor een bedrag van 290,00 EUR bij Philips online shop
Indien dit ongeautoriseerd kunt uw deze bestelling annuleren op de onderstaande link
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/home/annuleren
Het kan even duren voordat deze transactie op uw rekening wordt weergegeven.
Webwinkel
Philips online shop
http://www.philips.com Instructies voor webwinkel
U heeft geen instructies ingevoerd.

De oplossing

uit leg hoe dit kan

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Paypal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Paypal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen