Klacht Paypal: Inlogproblemen die verwijzen naar contact die verwijzen naar inloggen die verwijzen naar contact etc

# 492046
brianvds

Ik kan al langere tijd niet mijn wachtwoord herstellen. Er komt steeds een melding dat ik contact moet opnemen... Ik wil dit graag doen, maar dit is onmogelijk. Overal verwijzen ze om een bericht te sturen. Hiervoor moet je inloggen. Ik kan niet inloggen dus druk ik op 'Heb je problemen met inloggen?'. Deze pagina vraagt mijn mail adres en vervolgens krijg ik weer te zien dat ik contact moet opnemen. Dit is een gebed zonder einde... Wil ik gaan bellen, krijg ik na 5 minuten keuzes maken en bandjes luisteren te horen dat ze dicht zijn. Er wordt gezegd dat je kan inloggen om een bericht of mail te sturen.... HA-HA... Lekker handig dit zeg.

Ik wil graag mijn account weer in kunnen. Dit mogen ze doen via een herstel link of wat dan ook.

Wij vinden dat Paypal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Paypal?