Klacht Paypal: niet nakomen kopersbescherming en onredelijk termijn aangiften doen.

Klachtnummer
# 393658
Gebruiker
rb
Datum
0 reacties

Details

De klacht

niet nakomen aankoopbescherming en onredelijk termijn aangiften doen. Paypal heeft een truuk om geen kopersbescherming te hoeven betalen. ze willen dat je aangifte doet zonder de persoonsgegevens door te geven, verder maken zij misbruik van het Nederlads recht namelijk wanneer je iets koopt en een doos met stront ontvangt kun je volgens het politiesysteem niet eens aangifte doen want je hebt iets ontvangen. Daarnaast is het zo dat men in Nederland niet zo maar aangifte kan doen je moet daarvoor een afspraak maken, paypal geeft je hier slechts 10 dagen de tijd voor en verwachten dat je reageert met de aangifte, als je reageert met tekst bijv: mag ik naw of het duurt iets langer dan 10 dagen dan kun je verder niet meer reageren en wordt 10 dagen later je kwestie gesloten met de reden dat je niet hebt gedaan wat hun zeggen, ook kun je volgens de website in beroep gaan op een afgesloten kwestie als je op een zogenaamde knop drukt "in beroep gaan". Deze knop bestaat niet eens

De oplossing

Ik wil gewoon mijn 700 CAN dollar terug met mijn aankoopbescherming, ik heb niks ontvangen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Paypal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Paypal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen