Klacht Paypal: onterechte rekening

C. Vermeer

Ik krijg aanmaningen van de firma EOS. Zij innen onbetaalde rekeningen voor u. Zij of u hebben het gebruikte internetadres onterecht aan mijn adresgegevens gekoppeld. Ik heb nog nooit iets gekocht via PayPal en heb dus ook geen account bij u.
Ik heb telefonisch contact met de firma EOS gehad en zij zouden het doorgeven aan u. Ook heb ik hen een email gestuurd met de gegevens. Daarop heb ik geen antwoord gekregen. Na lang zoeken vond ik van u een email adres, waarvan ik niet weet of dit correct is. Hier heb ik ook twee berichten aan gestuurd. Inloggen op uw site kan ik niet, dus ik kan ook geen telefoonnummer vinden waar ik heen kan bellen. De naam waar de rekening op staat is Sandra Vermeer en dat ben ik niet.

Ik wil dat u mijn adres gegevens loskoppelt van de door u geregistreerde email adres. Ook wil ik geen aanmaningen meer krijgen van de firma EOS. Bovendien wil ik zwart op wit van u, dat de aanmaningen onterecht waren en ik niet ergens geregistreerd sta als wanbetaler.

Wij vinden dat Paypal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Paypal?