Klacht Paypal: PayPal betaling dmv gehacked Facebook account

Complaint

Er zijn 3 betalingen gedaan gedurende de hack van mijn Facebook account, gezamelijk bijna EUR 400,-. Facebook heeft dit in behandeling en in de tussentijd PP gemeld dat er een niet geautoriseerde betaling heeft plaatsgevonden. PP geeft vandaag aan mij niet te kunnen helpen, betaling is goed naar hun mening. Geef nog telefonisch aan bij PP dat ze nu mee werken aan diefstal zodra ze dat geld van mijn rekening afschrijven. PP medewerkster zei dat ze mij niet verder kan helpen, op mijn verzoek om dit geld niet van mijn bankrek af te schrijven terwijl er nog een onderzoek loopt bij Facebook. Kan je niet verder helpen en heeft de verbinding verbroken........

Het bedrag (de 3 afschrijvingen) niet afschrijven van mijn bankrekening, er is diefstal gepleegd tijdens een hack hoe kan PayPal hier aan mee werken en mij niet willen helpen?!

Wij vinden dat Paypal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Paypal?