Klacht Paypal: PayPal de betaling van de koper heeft teruggeboekt.

Klachtnummer
# 454750
Gebruiker
timgo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 12 maart 2020 verkocht ik mijn tweedehands software voor $ 895 aan iemand in de USA en verstuurde het pakket via PostNL. De betaling is gedaan door PayPal en volgens de PayPal-regels is het geld 21 dagen vastgehouden. Dit betekent dat de koper zijn bestelling binnen 21 dagen ontvangt, maar door corronacrisis duurt het veel langer voordat een pakket in het buitenland wordt afgeleverd en de koper zijn bestelling al heeft ontvangen, terwijl PayPal de betaling van de koper al heeft terugbetaald.
Gisteren kreeg ik een bericht van PayPal dat ze niets voor mij kunnen doen en ik moet er zelf achter aan gaan.

De oplossing

ik ben tevreden wanneer paypal mijn geld terug geeft anders weet ik niet hoe ik mijn geld van de koper moet terug krijgen. Mijn vertrouwen was in paypal dat beide partijen 6 maanden garantie hebben en ik ging er van uit dat paypal tussen ons bemiddeld anders zou ik nooit zaken doen met iemand uit de USA.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Paypal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Paypal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen