Klacht Paypal: Paypal dwingt tot inloggen tijdens gewone betaling

Klachtnummer
# 97462
Gebruiker
Gerlof
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wilde een boek bij vaarwinkel betalen met m'n creditcard... Alles netjes ingevuld... moest ik weer mijn e-mail bij betaling invullen... Normaal niet. Verdacht vond ik, bleek dus dat er gecheckt wordt of er een paypal account op geg. Geregistreerd staan.
Ik moest dus inloggen op paypal om de betaling af te ronden... Terwijl als ik geen account had gehad ik gewoon door kon gaan... Stond er dat als je ander mailadres invulde dat je wel gewoon kon betalen... Maar werkte ook niet...
Dit mag echt niet en dwingt consumenten de paypal service op
Heb daarna geprobeerd contact te zoeken met paypal (email) maar dat ging ook niet, klacht ook niet ... Veel te veel gedoe...
Daarna ingelogd bij paypal om account op te zeggen... Kon oook al niet...
Helemaal klaar mee... Was al een keer eerder klaar mee, maar dacht niet dat ze zomaar consumenten kunnen dwingen
Dus ik kon niet betalen met m'n creditcard zonder inloggen, wel als je geen paypal account had... Dit lijkt me juridisch illegaal...

De oplossing

Per direct wissen alle gegevens van mij binnen paypal
Garantie dat paypal mij niet meer zal dwingen in te loggen bij creditcard betaling
Vergoeding voor schending, vergoeding voor ontbreken opzeggen account, vergoeding voor deze moeite

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Paypal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Paypal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen