Klacht Paypal: paypal heeft de klacht beëindigd maar deze is niet opgelost.

Klachtnummer
# 72084
Gebruiker
MS1974
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een product via Ebay gekocht. Ik heb het product echter niet obntvangen. Post NL geeft aan dat het product is afgeleverd op een postbusnummer in Rotterdam. Daar zitten volgens Post NL veel Aziatische bedrijven. Een handtekening is er echter niet. Post NL geeft aan contact op te nemen met de verkoper. Via Ebay neem ik contact op met de verkoper. Die geeft aan dat het verstuurd is.

Daarna neem ik contact op met paypal om een geschil te openen. Zij zijn met de klacht bezig. Ze vragen om documenten, maar ten eerste weet ik niet welke ten tweede ben ik op vakantie en kan via mijn telefoon niet optimaal gebruik maken van de opties ( reactie sturen kan alleen met bijlage die dan ook nog aan voorwaarden moet voldoen welke ik met mijn telefoon niet kan leveren).

Paypal beëindigd binnen drie dagen het geschil als er geen reactie volgt.

De oplossing

Graag geld terug want het product is niet aan mij geleverd. Post NL geeft dit ook aan. Graag ook langer de kans om te reageren, het is vakantieperiode en ik heb dus niet de beschikking over de juiste documenten/ apparatuur om dingen te versturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Paypal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Paypal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen