Klacht Paypal: Paypal is niet betrouwbaar voor kopers

traunsee

had op 13.november 2018 de dienst van Paypal als deerde partij bij de aankoop van een mobiel telefoon(135,-euro) en nog wat cover's en hoesjes(28,-euro) aangenomen. het 'mobieltje' arriveerde medio december 2018 en was absoluut niet te gebruiken. er zat geen handleiding bij en bij in gebruik nemen bleek dat daar slechts een chinees software erop zat. dagen lang bleef ik maar proberen en door scrollen, maar alleen chinees tekens op elke nieuwe scherm te zien. omdat de verkoper op mijn problemen slechts minimaal ging reageren/mij met gebroken engels wat woorden zonder zin stuurde, ging ik met het 'moblieltje' naar de specialiste en deze zette mij de juiste software erop(42,-euro)maar zei ook meteen, dat het 'mobieltje' regelmatig zou uitvallen/de scherm dus donker blijft. met deze informatie ging ik op Paypal af. na heel wat 'automatisch gegenereerde' mails, waarop men niet kan reageren, dus elke keer weer de hele verhaal opnieuw op hun website moet zetten, kreeg ik op ggv. moment het advies, het 'mobieltje'terug te sturen naar de verkoper. met de door Paypal gekregen adres van de verkoper, ging ik aan slag en probeerde het online bij/via 'paklink' de adres te testen, zonder succes - deze adres wordt door geen een pakket dienst geaccepteerd. dit liet ik aan Paypal weten. weer kwam een 'automatisch gegenereerd' bericht naar mij(welke ik h e e l goed bewaar) daarin schreef Paypal: "niet meer dan deze adres van de verkoper te hebben, ik het pakket gewoon moet opsturen en zou het daar niet arriveren, dit het probleem van de verkoper zou zijn..."! dus ik een heel reeks foto's van het inpakken met bubbelfolie van het 'mobieltje' aan het nemen, en ermee naar de DHL gegaan, daar douane papieren, verzendpapieren ingevuld, van alles op de balie bij DHL nog eens foto's genomen en aangetekend verstuurd(27,-euro). de gegevens en trackingcode van het pakket aan Paypal gestuurd en verwacht dat Paypal aan mij minimaal de aankoop prijs terug zou storten. nee hoor!!! week later kreeg ik weer een 'automatisch gegenereerd' mailtje van Paypal: "de opgegeven gegevens van het pakket kloppen niet....pakket is nergens na te trekken...niet te vinden...Paypal bijdeze de zaak gaat sluiten..."! DOEIiii...232,- EURO :(

op 13-12-2018 heb ik met een aanbieder een koopcontract gesloten. voor de/mijn zekerheid heb ik daarbij Paypal als deerde partij bij betrokken. t/m vandaag heb ik nog steeds geen functionerende telefoon van de verkoper gekregen, nog van Paypal geld terug dus: of ik krijg alsnog een werkend telefoon gestuurd, of mijn centen terug!

Wij vinden dat Paypal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Paypal?