Klacht Paypal: Paypal wil niet bemiddelen.

Klachtnummer
# 350643
Gebruiker
Oosterbaan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kocht een brievenbus bij VidaXL maar deze kwam beschadigd aan. Op emails reageerde VidaXL niet.
Ik heb toen een "case" via Paypal aangemaakt. VidaXL reageerde toen wel en beloofde een vergoeding. Maar die vergoeding kwam maar niet! Ik heb toen aan Paypal verzocht om te bemiddelen. Maar Paypal wil nu niet bemiddelen omdat ik mijn "case" pas na 2,5 weken wilde escaleren.

Als je een "case" bij Paypal opent ga je er niet vanuit dat ze er helemaal niets mee doen totdat je deze nogmaals escaleert. Wat is dit voor onzin!

De oplossing

Paypal moet bemiddelen of mijn geld retourneren (zoals ze beloven)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Paypal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties