Klacht Paypal: Slecht behandelde geschil

Klachtnummer
# 350299
Gebruiker
Aloise
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 23 november 2018 een Bestelling gedaan bij een webshop via paypal betaalt. Ik heb het pakket nooit ontvangen. In gesprek gegaan met het webshop wat tot niets lijd. Uiteindelijk een geschil aan gegaan met paypal voor het krijgen van mij geld. Alles stappen doorlopen weer ingesprek gegaan met de webshop. Aangifte gedaan van oplichting. Het product weer teruggestuurd . Uit eindelijk hebben ze het afgewezen omdat ik niet op tijd gereageerd zou hebben maar dat klop niet 28 januari heb in netjes gereageerd en track en trace code gegeven van de retour. Gebeld naar paypal ze zouden het terug draaien nu heb ik een mail ontvangen dat het geschil is algewezen.

Gewenste oplossing

Ik wil mij geld terug. En de compencatie van het retour geld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Paypal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Paypal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen