Klacht Paypal: Toegang tot Paypal rekening beperkt

Stefan

Ongeveer een maand geleden heeft Paypal voor het eerst gedreigd de toegang tot mijn rekening te beperken. Ze hadden aanvullende informatie nodig. Ik heb hier direct gehoor aan gegeven en 12 mei 2016 de gevraagde stukken opgestuurd. Vandaag, 14 juni 2016, is mijn rekening zonder pardon beperkt (Ik kan geen geld meer naar mijn bankrekening overmaken.) Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van paypal, die mij doodleuk vertelden dat ze "achterlopen met de verificatie van de documenten en dat ze mijn documenten nog niet hebben gecontroleerd." De vraag is dan: Waarom wordt ik de dupe van deze achterstand terwijl ik alles op tijd heb ingeleverd? Ik ben zelfstandig ondernemer, geregistreerd bij de KvK, en ben werkzaam op de Amerikaanse site https://www.verbling.com
Verder heb ik een gezin en ben in grote mate afhankelijk van dit inkomen.

Ik zou graag willen dat de beperkingen op mijn Payapal rekening zo snel mogelijk worden opgeheven zodat ik het geld weer kan gebruiken op mijn Nederlandse bankrekening.

Wij vinden dat Paypal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Paypal?